Reklamace
Pokud v průběhu používání výrobku (nejdéle však do konce záruky) zjistíte jeho vadu, neprodleně nás prosím kontaktujte buď na e-mailové adrese eshop@oknamacek.cz, telefonicky na tel. č. +420 518 307 516 nebo poštou na adrese Okna Macek a.s., Nádražní 1701, 696 03 Dubňany a sdělte nám prosím tyto údaje:
- jméno, příjemní nebo název a adresu kupujícího,
- telefonní číslo a e-mailovou adresu,
- číslo objednávky, číslo faktury a datum dodání,
- popis závady,
- jaký způsob vyřízení reklamace požadujete (zda výměnu zboží za nové, jeho opravu, slevu z kupní ceny nebo chcete odstoupit od kupní smlouvy).
Důležitý je především co nejpodrobnější popis závady (o jakou závadu se jedná, na kterém místě na zboží vznikla, jak se projevuje apod.). Můžete přiložit i fotografie, urychlíte tím vyřízení reklamace.
K nahlášení reklamace můžete použít také formulář, který je ke stažení zde.
Po přijetí reklamace vás budeme kontaktovat s návrhem dalšího postupu (např. zaslání poškozeného zboží na naši adresu, vyzvednutí zboží naším řidičem, návštěvu reklamačního technika na posouzení závady přímo u vás apod.).
Více informací naleznete v obchodních podmínkách.